15 May

Design identitate vizuala si branding

Identitatea vizuala reprezinta una dintre cele mai importante elemente ce definesc imaginea unei companii atat in mediul online cat si in mediul real. Identitatea unei companii ar trebui sa fie cat se poate de originala, reprezentativa, vizibila si memorabila deoarece reprezinta un mijloc de comunicare cu piata – prin intermediul tuturor partilor componente (logo, carte vizita, plic personalizat, mapa prezentare etc) cu aceeasi intensitate. Fiecare dintre aceste elemente il ajuta pe consumator sa identifice usor un produs sau o companie, ii ofera un avantaj in raport cu celelalte de pe piata, contribuind la succesul unei companii.

Realizarea unei identitati vizuale ar trebui sa fie tratata cu foarte mare seriozitate, in caz contrar aceasta nu se va mai distinge de celelalte marci si nu va mai avea acelasi impact in promovare.

Indiferent daca se discuta despre un brand nou sau un proces de rebranding, clientii nostrii vor beneficia de consultanta pe tot parcursul dezvoltarii identitatii (chiar si ulterior) si vom identifica impreuna o strategie de marketing, vizibila si eficienta, care sa dea rezultate.
Serviciile de identitate vizuala cuprind:

  • design logo vectorial (realizare sigla), precum si realizarea de articole personalizate (design stationary);
  • design carte vizita (business card);
  • design coala antet (foaie A4 personalizata);
  • design plic de corespondenta (plic personalizat);
  • design articole / formulare interne;
  • design mapa de prezentare;
  • design manual de identitate;
  • realizare semnatura e-mail;
  • realizare amprenta stampila;
  • grafica auto.

Pentru ca intelegem ca fiecare detaliu trebuie sa fie impecabil, realizam pentru clientii nostrii campanii de identitate de succes avand un design armonios, imbinam cu originalitate simboluri, culori, forme, fonturi si transmitem mesajul reprezentativ intr-un mod cat mai sugestiv.

F